fredag 1 november 2013

Dancing in the streets, dancing in my mind

Igår tog vi pojkarna till Halloweenparaden i West Hollywood och det var ett spektakel. En halv miljon mänskor på avstängda Santa Monica Boulevard, de flesta utklädda, olika scener med band, akrobatik och dj:s, bara god partyfeeling utan att folk var berusade. 

Fred körde sen tillbaka pojkarna till Casa Libre medan jag fortsatte till kick-offen för NaNoWriMo. (Som alltså går ut på att man ska skriva en roman, eller åtminstone 50 000 ord, under november månad.) Min make var supersnäll och kom efter mig klockan ett. Efter igen en sexton timmars dag. Såg att jag var upptagen och hade roligt så han väntade en timme extra i bilen. Så vi kom hem först kring halv tre i natt. Lite trötta idag. Det kan hända att det blir tacos från across the street i stället för hemlagade empanadas ikväll. 

Jag insåg snabbt vad kvällen gick ut på. Att fota och bli fotad. Det var ett enda poserande åt höger och vänster. 





Många zombien levde verkligen sig in i sin roll.


För en gångs lät Fred sig fotograferas villigt. 
You got old, Johnny!











Dethär var vår bådas absoluta favorit! Snövit och de sju dvärgarna. Fast tvärtom. För Snövit är dvärg på riktigt.

En halv miljon mänskor på gatan utan ett enda fylleskrän, avslocknade tonåringar, kisistrålar man måste hoppa över eller spylukt. Maybe we will get there one day.


Fred blev välsignad.

I miss Instagram!!!

Fred träffade sina kaverin.



I år tog vi pojkarna med och det var kul. Men nästa år, nästa år ska vi vara lediga och satsa stenhårt!

Happy Halloween!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar