torsdag 16 augusti 2012

Perfektion, nästan

Hann träffa två finfina vänner efter jobbet, PÅ TERASS! Det har inte hänt många gånger denna sommaren... skumt. Sen överraskade två andra finfina vänner mig med att bjuda på fantastisk middag på Boulevard Social och sen sommarbio på Engel! Alltså jag förvånas ständigt över hur jag kan vara så lyckligt lottad att ha så många underbara mänskor i mitt liv?!

På Kesäkino såg vi Les neige du Kilimandjaro. Fasligt vacker film. Med lite Le Havre-känsla. Och så blir man ju bara så lycklig av att få lyssna till franska filosoferingar om vilken drink som passar bäst till hjärtesorger. Fantastique!

Gick hem i den varma augustinatten och tänkte att det enda som fattas för att göra kvällen perfekt är att jag skulle få komma hem och snusa min man i nacken. Men finfina vänner gör  den bristen lite lättare att uthärda. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar